Your browser is out of date!
To view the features of this site please upgrade your browser software to one of the options below.

NIC Christiansen Gruppen

 

Selvom forretningen er accelereret kraftigt siden NIC Christiansen Gruppen begyndte at importere BMW i 1967 til den nuværende import af Hyundai, SsangYong, Land Rover og Jaguar, de tre bilkæder Bayern AutoGroup, Terminalen, British MotorGroup samt leasing- og finansieringsselskabet, NCG Finans, har CopyCare formået at følge med gennem årerne. Allerede i 2002, da samarbejdet blev indgået, var der et klart ønske om at få en loyal samarbejdspartner, der kunne optimere deres printløsning. Et af de vigtigste krav, fra NIC Christiansen Gruppens side, var at få effektiviseret de printere, de bruger til at udskrive fakturer samt en samarbejdspartner, der kunne levere til alle virksomhedens afdelinger i både Danmark, Norge og Sverige.

CopyCare tog hånd om disse krav, og NIC Christiansen Gruppen har i dag 110 enheder fordelt på de forskellige afdelinger. Driftsikkerheden er hele tiden i fokus, dækfladerne på print er blevet omkostningsminimeret, og løsningen er løbende blevet kigget efter i sømmende og optimeret, når dette har været nødvendigt. ”For en virksomhed i vores størrelsesorden, spiller hvert et salg en rolle, og vi harderfor ikke råd til at miste kunder pga. dårlige printere”, siger Kent Andersen, Koncern IT Chef hos NIC Christiansen Gruppen.

 

CopyCare’s klare commitment

CopyCare har siden første dag haft hånden på kogepladen med en klar serviceaftale, der forpligter, at der altid bliver taget hånd om eventuelle problemer samme dag, som de opstår. Hos NIC Christiansen Gruppen er det særligt denne forpligtigelse, der udgør kernen i samarbejdet.

”CopyCare tager ansvar, følger løbende op på vores aftale og tager altid vores forretning seriøst. Udfordringer er uundgåelige, men hos CopyCare er vi sikret øjeblikkelig håndtering, og det er derfor, vi stadig er kunder 14 år efter.”